måndag 5 september 2011

Long time - no sew ;-)


Ja, nästan så illa är det.

Den största anledningen är min egen lättja, jag har helt enkelt inte oooorkat.
Sedan finns det ett litet gossebarn som idag fyller två månader som inte direkt gör så att jag har mycket fritid över nu för tiden.
För att sedan lägga lite grädde på moset så har jag fortfarande problem med att skriva direkt på blogger och inte via Windows Live Writer, det är så omständigt med allt fipplande, så då struntar jag i det helt istället. Moget - jag vet :-)

Så jag börjar lite smått och visar en tröja som numera stora- OCH lillasyster älskar.
Sytt efter Ottobre Creative Workshops tighta mönster.
För att skoja til den klämde jag dit en applikation och som hon älskar den!





Nä, jag vet inte hur man roterar bilderna här, jag säger ju att jag är lost utan Live Writer (dumma Mac...).


3 kommentarer:

  1. Välkommen tillbaka. :)
    Fin tröja, om du har Magic Trackpad till macen så kan du ju bara snurra på fingrarna. ;)

    SvaraRadera