fredag 5 februari 2010

Problem med RSS-Feed på bloggen

Hej vännner,

Nu har flera av er talat om för mig att det inte går att lägga till min blogg i google-reader eller andra ställen som nyttjar RSS-feeden.
Eftersom jag (trots min nördighet) är helt okunning när det kommer till html så har jag ingen aning om varför det är så, dock har jag tillfälligt löst det genom att lägga upp en till sida på min blogg.

Om ni klickar på knappen 'Feeds' så kommer ni till en sida som inte ser så snygg ut, men det är bara adressen ni är intresserade av. Lägg till den på platser där ni vill bevaka min blogg så kommer det fungera med bevakningen.

Adressen som skall läggas till är alltså: http://roblinroblin.blogspot.com/feeds/posts/default

Om någon kan tala om för mig vad jag måste lägga till på huvudsidan för att RSS-feeden ska fungera, så är ni välkomna att höra av er också! :-)




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar